Loading...
اخبار ۱۳۹۷-۵-۱۵ ۱۲:۳۵:۲۰ +۰۰:۰۰

به جمع کاربران ما بپیوندید

چه بخواهیم چه نخواهیم در آینده نزدیک برخی از مشاغل با ایده هایی جدید حذف و یا محدود خواهند شد و در عوض کسب و کارهای نوظهور از راه خواهند رسید

اگر امروز به فکر فرصت ها نباشیم ، فردا محدودیت ها ما را نابود میکنند . مشاغلی که با رشد فناوریهای ارتباطی به تدریج حذف خواهند شد :

بنگاه های مسکن سنتی

آژانس های تاکسی تلفنی غیر هوشمند

آژانس های سنتی مسافرتی فروش بلیط

فروشگاه های خرده فروشی غیر زنجیره ای و غیر برند

بوتیکهای متفرقه لباس و کیف و کفش

پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابانها

دفاتر خدمات ترجمه ، با توجه به رشد سریع نرم_افزارهای خبره ترجمه

دفاتر خدمات کپی و نشر و اسکن و …

روزنامه های کاغذی، به خصوص آگهی های روزنامه ای

برگزاری دوره های آموزش حضوری و مدارک حرفه ای

پیک های موتوری، با آمدن پهبادها تهدید جدی خواهند شد.

مشاغل دلالی، مثل فروش خودرو دست دوم

دفاتر و نمایندگی های فیزیکی بیمه

این یک محدویت برای این کارها و یک فرصت برای شماست با شما در این بازار ها جای خود را به صورت آنلاین پیدا کنید

فرصت را صید کنید تا صید نشده است

اگر می خواهید میلیاردر شوید و دنبال یک راه ساده هستید، این را بدانید که پولدار شدن از راههای مختلفی امکان پذیر است. گزینه ها خیلی زیاد است. اما بدانید، صنعت تکنولوژی معمولا بهترین جا برای سرمایه گذاری و پولدار شدن است.

فوربس گزارش داد، تکنولوژی اکنون دومین راهی است که میلیاردرهای امریکا را به نان و نوایی رسانده است. پنجاه و یک نفر از ۴۲۵ نفری که اسمشان در فهرست میلیاردرهای جهان قرار دارد (یعنی ۱۲ درصد از میلیاردرهای امریکایی) از راه سرمایه گذاری در همین حوزه میلیاردر شده اند.

البته رتبه اول میلیاردرهای امریکایی در اختیار کسانی است که در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کرده اند اما از ده سال پیش تاکنون، سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی به شدت پولساز بوده است و این روند همچنان رو به رشد است.

۱۰ صنعتی که میلیاردرهای امریکایی را پولدار کرد:

۱-سرمایه گذاری های مختلف: ۱۰۰ میلیاردر

۲- تکنولوژی:۵۱ میلیاردر

۳- رسانه: ۳۷ میلیاردر

۴-  انرژی: ۳۵ میلیاردر

۵- غذا و نوشیدنی: ۳۱ میلیاردر

۶- خدمات: ۳۱ میلیاردر

۷-  مد و خرده فروشی: ۲۸ میلیاردر

۸- املاک:۲۷ میلیاردر

۹- تولید:۱۸ میلیاردر

۱۰-  ورزش: ۱۵ میلیاردر

در سطح جهان اما آمار متفاوت است. رتبه اول مثل همیشه در اختیار امریکاست که در اختیار سرمایه گذاران مختلف است، اما بعد از آن، بخش مد و خرده فروشی، و بعد املاک قرار دارند.

بخش تکنولوژی در سطح دنیا در رتبه پنجم است. اما عطش امریکایی ها به تکنولوژی در ابعاد دیگری نیز مشخص است.

مثلا از میان ۹۰ میلیاردر بخش تکنولوژی در جهان، پنجاه و هفت درصد امریکایی هستند. این روند احتمالا در آینده هم ادامه خواهد داشت؛ به خصوص از این جهت که دانشجویان و فارغ التحصیلان ام. بی. ای راه خودشان را به سمت وال استریت هموار می بینند.

این فرصتی است که شاید در جامعه ایران کمتر به آن پرداخته شده است .قلاب ماهیگیری خود را با طعمه تفکر مجهز کن و یک فرصت طلایی صید کن. این را به یاد داشته باش  شاید همیشه فرصت مانند ماهی باشد اما شاید دیگر بزرگ و طلایی نباشد .

چرا کسب وکار های کوچک باید بازاریابی دیجیتال و فروشگاه آنلاین را بسط دهند یا تقویت کنند؟

جهان فناوری، بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی اثر زیادی بر چگونگی رفتار اجتماعی ما، رفتارمان به عنوان مصرف کننده و روش انجام تجارت ما دارد تا حدی که منصفانه است بگوییم هر کسب و کاری که با عصر جدید بازاریابی و ارتباطات انطباق پیدا نکند در خطر شکست قرار می گیرد.  پیشنهاد می کنیم رسانه های قدیمی را که مشتریان شما از آن ها استفاده می کنند کنار نگذارید، بهتر است با ایده ی جدید ترکیبی از استراتژی های بازاریابی سنتی و دیجیتال را که همچنان برای تجارت شما بازدهی دارند استفاده کنید.

۱.سطح میدان بازی

با استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال می توانید با هر رقیبی صرف نظر از اندازه آن رقابت کنید. در حالت سنتی یک خرده فروش کوچک برای انطباق با تناسب وسایل و ابزارآلات بزرگترین رقبایش باید به شدت تلاش کند. در حالت آنلاین، یک سایت کوچک با خدمات عالی پادشاهی می کند، اندازه اهمیتی ندارد.

۲.کاهش هزینه

کسب و کار شما می تواند استراتژی بازاریابی آنلاینش را با هزینه ای بسیار اندک توسعه دهد و کانال های تبلیغاتی پرهزینه مثل تلویزیون، رادیو و مجله را جایگزین کند.

۳.امکان اندازه گیری راحت

برخلاف روش  های سنتی می توانید در لحظه متوجه شوید که چه چیزی برای تجارت آنلاین شما نتیجه می دهد و چه چیزی نمی دهد و می توانید به سرعت نتایجتان را بهبود دهید.  برای اندازه گیری ترافیک سایتتان، اندازه گیری میزان کسب اهداف خاص برای وب سایت یا وبلاگتان می توانید از تحلیلگر گوگل استفاده کنید. اغلب بسته های راه حال های بازاریابی ایمیلی بینش خوبی درباره اینکه چند نفر ایمیل های شما را باز کرده، خوانده و به مشتری تبدیل می شوند ارائه می دهند.

۴.نتایج به موقع

نیازی نیست هفته ها برای دریافت یک فکس یا فرم صبر کنید تا بتوانید تجارتتان را تقویت کنید. می توانید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت و افزایش مشترکان، زمان اوج مبادلات، نرخ های تبدیل و غیره را در پائین صفحه خود ببینید.

۵.اصلاح استراتژی

بازاریابی آنلاین و  فروشگاه آنلاین شما را قادر می کند تا استراتژیتان را در هر لحظه از زمان اصلاح کنید و هرگونه بهبود یا فرصت برای اصلاحات بیشتر را تقریبا بلافاصله مشاهده کنید.

۶.توسعه برند

وب سایت خوب با محتوای باکیفیت که نیازها را هدف قرار می دهد و ارزش افزوده به مخاطبان هدفتان می دهد ارزش زیادی می تواند ایجاد کند و موجب خلق فرصت می شود. همین اتفاق با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی شخصی سازی شده رخ می دهد.

۷.در معرض دید بیشتر بودن

کسب وکار شما در هر جایی از جهان با یک کمپین بازاریابی قابل مشاهده می شود، هزینه انجام اینکار با استفاده از روش های سنتی زیاد خواهد بود. بعلاوه زمانی که محتوای جستجوی کلیدواژه را در وب سایتتان بهینه کردید بازده بلندمدت سرمایه گذاری را خواهید دید و هزینه حفظ رتبه بندیتان نیز نسبتا اندک خواهد بود.

  1. چند بار آگهی های فروش شما بلافاصله توسط مشتریان و خریداران شما دست به دست می شود؟

در حالت آنلاین، ایمیل و کانال های رسانه های اجتماعی باعث می شوند تا پیام شما به طرز باور نکردنی به سرعت به اشتراک گذاشته شود، حالا این کار چقدر می تواند برای انتشار خبر فوری مؤثر باشد! هشدار: اخبار بد بسیار سریع تر منتشر می شود پس مطمئن شوید استراتژی مدیریت ریسک برای برخورد با اخبار منفی به محض رخ دادنشان دارید.

۹. عدم مزاحمت

اغلب مردم از اینکه ایمیل ها یا تماس های فروش در زمان نامناسب در مورد چیزهایی که به آن ها علاقه ای ندارند دریافت کنند متنفر هستند. افراد آنلاین این فرصت را دارند تا برای ارتباطات، ثبت نام یا لغو اشتراک کنند و اغلب این ارتباطات مرتبط هستند زیرا خودشان آن ها را جستجو کرده اند.

۱۰. مشارکت بیشتر

با بازاریابی دیجیتال می توانید خریداران بالقوه، مشتریان و فالوورهایتان را تشویق کنید تا فعالیت داشته باشند، از وب سایتتان بازدید کنند، درباره محصولات و خدمات شما مطالعه کنند، به آن ها رتبه دهند، آن ها را بخرند و بازخورد ارائه کنند.

۱-لازم نیست چرخ را دوباره اختراع کنید (لازم نیست همه چیز را از ابتدا شروع کنید).

با اصلاح محصولات یا خدمات کنونی خود، آزمودن یک راهبرد (استراتژی) جدید بازاریابی یا پیدا کردن تأمین کننده‌ای که نرخ بهتری را به شما پیشنهاد می‌کند، نوآوری را ساده نگه دارید.

۲-از ساخته های دیگران بهره  ببرید

تمام رادیوها امواج رادیویی را از یک فرستنده میگیرند و لازم نیست سازندگان رادیو هر یک فرستنده جداگانه ای بسازند. تنها لازم است تا با کمی تغییر قابلیت یا ظاهر آن را بهبود ببخشیم

۳-نوآوری را به روالی همیشگی تبدیل کنید.

هر هفته، تقریبا یک ساعت را برای  اجرای فن بارش فکری، پرورش خلاقیت خودتان و تیمتان و تعیین اهدافی که شما را از طریق فنونی همانند ترسیم نقشه ذهنی به اصلاح کسب و کارتان تشویق می‌کنند، در برنامهٔ زمانی خود جای دهید.

۴-برای پیشنهادها تقاضا نمایید.

از کارکنان، مشتریان و حتی فروشندگان یا تأمین کنندگان نظرسنجی به عمل بیاورید یا از آن‌ها بپرسید که آیا در مورد این‌که چگونه می‌توانید تجارت خود را اصلاح کنید پیشنهادی دارند یا خیر. این بانگر آن اصل زنگی است که “هر سر یک عقل”

۵-برای ایده جدید دیگران را به دادن ایده جلب کنید.

آن‌ها را در سراسر فرایند نوآوری مانند حل مسائل در طول یک جلسه، تهیه  کردن جعبهٔ پیشنهادها، پاداش دادن به آن‌ها برای ارائهٔ ایده‌هایی که اجراء می‌شوند و تدارک دیدن کارگاه‌های خلاقیت یا نوآوری دخالت دهید.

۶- روی ایده های دیگران سرمایه گذاری کنید.

افراد بعد از مدتی در کار خود ماهر میشوند و متفاوت از ما به مسائل می نگرند با شندیدن و پرورانیدن ایده های آنها به سرمایه گذاری در این کار بپردازید.

۷-روی تکنولوژی نوین سرمایه‌گذاری کنید.

تکنولوژی و تجهیزاتی که می‌توانند باعث بهبود عملیات تجاری شما شوند را خریداری کنید. علاوه بر این، برای توسعهٔ محصولات و خدمات جدید نیز سرمایه‌گذاری نمایید.

۸-خودتان را تعلیم دهید.

با حضور یافتن در کارگاه‌ها، وبینارها، همایش‌ها، گردهمایی‌های صنایع محلی و خواندن همه چیز از وبلاگ‌ها گرفته تا کتاب‌ها، به یادگیری مهارت‌ها یا اطلاعات جدید ادامه دهید.

۹-گرایش‌هایی که به آن‌ها بهایی داده نشده است را مهار کنید.

منابع خود را به چیزی که “ممکن است” رخ دهد اختصاص ندهید. روی گرایش‌هایی که در حال حاضر مد روز تلقی می‌شوند و نیز گرایش‌هایی که رقبای شما آن‌ها را نادیده گرفته‌اند تمرکز کنید.

۱۰-لازم نیست بزرگ بیندیشید بلکه لازم است کوچک ها را ببینید.

بزرگان هر صنعت چیز هایی را میبینند که ما نمی بینیم چون ما بدنبال چیزهای بزرگ  میگردیم در حالی که بزرگ ها از جزء های کوچک تشکیل شده اند.

  • گروه مي تواند راه حل بهتري نسبت به فرد ارائه كند.
  • كساني كه در آثار و نتايج تصميم و يا اجراي آنرا به عهده دارند اگر خود درآن تصميم گيري نقش داشته باشند راحت تر آن را مي پذيرند.
  • مشاركت گروهي به درك بهتر تصميم مي انجامد.
  • كارگروهي به تلاش گسترده تر در امر جست و جو و پژوهش ، كمك مي كند.
  • ميل به مخاطره پذيري متعادل مي شود.
  • در كارگروهي معمولا قضاوت جمعي بهتري وجود دارد.

مديران خودشان را به جاي موي سر انسان تصور كردند آنها اين موضوع را در ذهن خود مجسم كردند كه موي سر چه ديدگاهي يه زندگي دارد: ازاينكه هر روز شسته مي شوم وحشت دارم. من از سشوار بدم مي آيد. من احساس پژمردگي و بي روحي مي كنم . بعضي خواهان شامپوي ملايم براي حفاظت از قسمت انتهاي آسيب ديده موهاي خود شدند . هر كس احساسات متفاوتي داشت در نتيچه اين امر شامپوي Silkience بود كه با نيازهاي مختلف موهاي مختلف سازگاري داشت.

محصول نتيجه فرآيند خلق يا نوآوري است كه مي تواند يك شي فيزيكي، يك خدمت يا ارتقاء هر يك از اين ها باشد.

محصول براي اين كه يك خلاقيت واقعي باشد بايد داراي ارزش باشد.گاهي بوسيله تجزيه و تحليل و يا درك مستقيم و شهود .

۵٫۲٫۹۷

آينده نگران و پيشگويان وديگر مشاورانی (سازمان های دانش محور یا مهندسی تحلیل اطلاعات) وجود دارند که می توانند راهنمای شما باشند. اغلب چشم انداز و افق تازه ای را برای شما باز می کنند.برای مثال ممکن است جنگل را برای درختانش ببينند کاری که فردی که نزديک به اين شرايط است ممکن است قادر به انجام آن نباشد.

چالش هايي كه مديران سازمان در قرن ۲۱ با آن روبرو خواهند شد كه در تاريخ فعاليت هاي اقتصادي بي سابقه است.

از جمله به این موارد می توان اشاره کرد:

  • تمامي ابعاد اقتصادي به سرعتدر حال تغييرهستند.
  • رقابت رو به افزايش است.
  • فعاليت اقتصادي به طور روز افزون، وسعت جهاني مي يابد.
  • فن آوري هاي جديد با سرعت نفس گيري ظهور مي يابند.
  • تركيب نيروي كار تغيير مي يابد، چنانكه اين ارزش ها و انتظارات اعضاي آن تغيير مي يابد.
  • كمبود منابع، از آب گرفته تا كاركنان ماهر، روزبه روز بيشتر مي شود.
  • اقتصاد امريكا از يك اقتصاد صنعتي به يك اقتصاد مبتني بر دانش و اطلاعات، تغيير شكل مي دهد.
  • شرايط اقتصادي و بازار در سراسر جهان فوق العاده بي ثبات و ناپايدار مي گردد.
  • اجزاي تشكيل دهنده، مانند سهامداران و طرفداران محيط زيست، تقاضاي بيشتري از سازمان به عمل مي آورند.
  • محيط فعاليت اقتصادي نه تنها به سرعت تغيير مي كند بلكه به مراتب، پيچيده تر مي شود.

تعهد ما، رضایتمندی شما!

good-looking-guy

برای ملحق شدن به تیم، همین حالا اقدام کنید.

درخواست خود را ارسال کنید.

تلفن:۹۸۹۳۹۷۹۴۴۰۵۱
پست الکترونیک: bestzerocom@gmail.com
وبسایت:bestzero.ir

بازدید: 102