Loading...
کار ما چیست؟ ۱۳۹۷-۱۱-۷ ۱۴:۰۱:۰۵ +۰۰:۰۰

 بدهی ها

کسب و کارها در تلاش برای مدیریت بر جمع آوری و رسیدگی با چالش های جدی برای جمع آوری پرداخت ها مواجه هستند. تجزیه و تحلیل داده های مالی ، فروش و تولید یا خدمات می تواند این چالش را با تجزیه و تحلیل هر تعامل عامل / مشتری برای از بین بردن خطر رد تماس مشتری، بهبود عملکرد ها را به ثمر برساند.عامل و افزایش میزان بازیابی را کاهش دهد. BestZero طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی از جمع آوری و توصیف داده ها را برای رسیدن به راه حل برای هر شرکت با اندازه، بزرگ یا کوچک است.

انرژی

BestZero یک راه حل تجزیه و تحلیل  برای ارائه دهندگان انرژی و ابزارهایی را طراحی می کند که هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد، تجربه مشتری را بهبود می بخشد و عملکرد نماینده را نظارت می کند – تمام ویژگی هایی که باعث می شود که ابزار شما رقابتی تر شود.

امور مالی و بانکداری

 ما گزارشات خودکار تجزیه و تحلیل را طراحی و ارائه خواهیم کرد که ۱۰۰٪ از تعامل عامل / مشتری را از طریق گزارش های نظارت کیفیت خودکار برای عوامل و تیم های عامل میسر سازد. سپس بر اساس دسته بندی، کلمات کلیدی و عبارات، گزارش عملکرد ارائه می دهد که می تواند رفتارهای عامل سازگار و غیر سازگار را پررنگ کند در حالی که بیننده پاسخ های مشتریان خود را به نمایندگان خود ارائه می دهد.

بیمارستان ها 

صنعت مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها  هرگز رقابتی تر تا این زمان ها نبوده و بیماران انتخاب های بیشتری از همیشه دارند. شرایط آب و هوایی بازار، تامین کنندگان و پرداخت کنندگان را به چالش می کشد تا با انتظارات مراقبت از بیمار  به طور مداوم بهبود بهره وری عملیاتی و سودآوری، هماهنگ شود . BestZero می تواند راه حل هایی با تجزیه و تحلیل داده ، سازمان ها را در  طراحی، ساخت، اعزام و پشتیبانی  ارائه دهد که بینش را برای بهبود تجربه بیمار فراهم می کند، به طوری که آنها در صورت نیاز به مراقبت های بعدی بازگردند. و همین طور می تواند گزارش های سفارشی ایجاد کند که یک تجربه مثبت را تضمین کند؛ این گزارش ها می توانند به طور خودکار ۱۰۰٪ تعاملات را برای نظارت، تجزیه و تحلیل و ارزیابی به منظور نشان دادن بینش درباره رفتارهای بیمار و عامل که بر نتایج کسب و کار تاثیر می گذارد.

اثربخشی بازاریابی

مرکز تماس مرکز متقابل مشتری است و بنابراین منبع اصلی داده هایی است که می تواند برای اندازه گیری عملکرد بازاریابی کسب و کار خود استفاده شود. از آنجا که فروش به طور مستقیم به عوامل موثر فروش وابسته است، اطلاعات موجود در مکالمات مشتری می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به طور موثر تر برنامه های بازاریابی را هدف قرار دهد و همچنین برنامه های بازاریابی را شناسایی کند و همچنین فرصت های جدید فروش را شناسایی کند.

BestZero یک راه حل تجزیه و تحلیل  ارائه می دهد که بهبود عملکرد فروش و بازاریابی در پی دارد.

اگر درباره ما هنوز سوالاتی دارید میتواشنید از ما سوال کنید.

از متخصصان ما سوال کنید.

تیم مجرب کارشناسان ما

ما به عنوان یک تیم متحد با شرکت های پیشرو در سراسر جهان کار می کنیم و به مشتریانمان توصیه می کنیم که بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند.

با ما تماس بگیرید

بازدید: 146